پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118191
سود خودرو سازان نبايد بر اساس افزايش قيمت باشد / دولت با مسئولين مربوطه برخورد کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1617

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بوتيا، محمد سليماني نماينده مردم تهران و عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي  در رابطه با افزايش قيمت خورو گفت:به نظر مي رسد در دو سال اخير مسئولين مربوطه مسائل را حل نکرده و توپ را به زمين يکديگر مي اندازند.

وي در ادامه اظهار داشت: اين مقوله بايستي توسط سازمان حمايت از مصرف کننده و شوراي رقابت حل شود. در اين مقوله مردم دولت را مي شناسند و دولت بايستي با مسئولين مربوطه برخورد کند.

سليماني گفت: سخنگو دولت در دو هفته گذشته اعلام کرد که قيمت ها افزايش نمي يابند و مردم بر اساس اين قول عمل کردند ، ولي به طور ناگهاني قيمت ها افزايش يافت  که اين افزايش قيمت براي قشر متوسط جامعه مبلغ زيادي مي باشد.

جهت افزايش قيمت بايستي افزايش کيفي خودرو را داشته باشيم

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در اين رابطه بيان کرد:سود خودرو سازان بايستي بر اساس توليد باشد نه بر اساس افزايش قيمت . خودروسازان و دولت  مي بايست در اين زمينه ترتيبي را اتخاذ مي کردند که در اين مورد کاري انجام نشده است.

او گفت: خودروسازان بايد با استفاده از فناوري هاي روز بتوانند سرويس هاي بهتري به مصرف کننده بدهند .تجهيزات اضافه با کيفيت بالايي بر روي خودرو قرار دهند و افزايش قيمت با توجه به افزايش تجهيزات  باشد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html